Stáhněte si Pravidla ubytování a Instrukce pro ubytované v PDF.
POZOR! Změna pravidel, od září 2019 zákaz alkoholu!
Objednání pronájmu
- Ubytování se objednává webovým formulářem na stránkách hradisko.skauting.cz. Odeslání formuláře je závazné a objednavatel tím souhlasí s těmito pravidly.
- Objednané ubytování následně správce potvrdí či v odůvodněných případech zamítne e-mailem a označí v kalendáři termín jako potvrzený.
- Zrušení objednaného termínu se domlouvá se správcem. Platí se stornopoplatek dle ceníku, instrukce předá správce ubytování. Stornopoplatek nemusíte platit, pokud:
- Termín zrušíte více než 30 dní předem nebo
- Termín zrušíte nejvíce 48 hodin od jeho potvrzení e-mailem
Chování v klubovně
- Na dvoře dodržujte po 22. hodině noční klid, sousedíme s nemocnicí.
- Konzumace alkoholu v areálu klubovny je zakázána.
- Výjimka může být udělena, pokud je na akci přítomný a zodpovědný za ni plnoletý člen střediska, nebo po schválení střediskovou radou (schází se 1x za měsíc).
- Řiďte se instrukcemi na místě (vypínání elektřiny, zamykání, …) a v dokumentu Instrukce pro ubytované.
- Případné poškozené vybavení nahlaste správci.
- Ukliďte po sobě všechny využívané prostory. Je dobrým skautským zvykem nechat půjčenou základnu vždy dobře uklizenou. Úklid bude při přebírání klubovny po pobytu zkontrolován a nebude-li shledán dostatečným, je vaší povinností zůstat a douklízet. Pokud si nejste jistí, jak mají místnosti vypadat, použijte fotky.
- Při opuštění klubovny bez uklizení bude poplatek navýšen o pokutu dle ceníku.
- Nedodržování pravidel může vést až k zákazu příštího pobytu či vykázání z klubovny.
Instrukce pro ubytované
Při příchodu
- Zapněte elektřinu a při každém odchodu ji opět vypněte. Otočný vypínač je v chodbě naproti záchodům. Je-li elektřina zapnutá, bliká v zádveří zelené světlo.
- Zapněte si bojlery, pokud jsou vypnuté – jeden je v umývárce (stačí zapnout vypínač na stěně, označený „bojler“) a druhý v kuchyni pod dřezem (zapíná se přímo vypínačem na bojleru).
Během pobytu
- Používejte všechny potřebné místnosti. Budeme ale rádi, pokud se vejdete do hlavní části (nebudete používat klubovny v „křídle“ – neprůchozí část s půdou a sklepem).
- Do klubovny se přezouvejte, hlavně je-li venku mokro.
- Do klubovny se vchází hlavně brankou a vchodem přes dvůr. Při jeho zamykání je potřeba nejdříve zvednout kliku až do cvaknutí a po jejím uvolnění teprve zamykat. Přední vchod (do ulice) používejte pouze výjimečně, kvůli přezouvání.
- Třiďte odpad! Na sídlišti (Černá cesta) jsou kontejnery na papír, plast, sklo, nápojové kartony. Na klubovně je kompost, popelnice na plast a na kovy. Rozumné množství papíru můžete nechat na podpal. Jen to opravdu neroztříditelné dávejte do směsi.
- Topíme tuhými palivy. Dřevo i uhlí je venku ve dřevárce, sekery (a případně další potřebné nářadí) najdete v dílně – klíče od ní visí v prosklené skříňce u vchodu. Popel sypte na kompost, nebo za zídku co nejdál od zadní branky.
- Jídlo, které je v kuchyni, můžete využít. Nechávejte zde pouze trvanlivé věci a v množství, které se vejde do skříněk.
- Pozor na myši (podzim – jaro) a mravence (léto).
- Úklidové prostředky, utěrky, ručníky atd. najdete v úklidové místnosti vedle předního vchodu. Je zde i koš na špinavé utěrky.
- Lékárnička pro akutní případy je vedle hlavního vchodu, hasicí přístroje u obou vchodů a v křídle.
- Opouštíte-li klubovnu, vypněte elektřinu.
- Řiďte se dalšími cedulkami s instrukcemi vyvěšenými v klubovně.
Při odchodu
- Ukliďte všechny používané prostory, využijte fotky jednotlivých místností. Vraťte nábytek na svá místa. Koberce vysajte, podlahy zameťte a do sucha vytřete. Vyneste koše. Popel, pokud je horký, nechte raději v kamnech, studený vynese.
- Vypněte elektřinu, zamkněte.
- Odpadky, které se nevejdou do popelnic, odneste.
- Dle domluvy se správcem předejte klíče a zaplaťte.
Ceník pronájmu klubovny
- Skautské akce 4. střediska zdarma
- Ostatní skautské akce a výchovné organizace 75 Kč / osoba / noc
- Ostatní akce 100 Kč / osoba / noc
- Pokuta za neuklizení po pobytu 500 Kč
- Minimální poplatek je za 10 osob
- Jednodenní akce platí stejně jako za 1 noc
- Ceny za krátkodobý pronájem (v řádu hodin – školení, promítání apod.) jsou individuální
- Soukromé akce pořádané členy střediska: jako běžné akce (skautské / ostatní), ale naši členové se nezapočítávají do počtu ubytovaných osob
STORNO méně jak 30 dní předem:
- skauti a podobně 250 Kč/noc
- ostatní 400 Kč/noc
Tato pravidla jsou platná od 18. 1. 2020