Pravidla ubytovny

Stáhněte si Pravidla ubytování a Instrukce pro ubytované v PDF.

POZOR! Změna pravidel, od září 2019 zákaz alkoholu!

Objednání pronájmu
  1. Ubytování se objednává webovým formulářem na stránkách hradisko.skauting.cz. Odeslání formuláře je závazné a objednavatel tím souhlasí s těmito pravidly.
  2. Objednané ubytování následně správce potvrdí či v odůvodněných případech zamítne e-mailem a označí v kalendáři termín jako potvrzený.
  3. Zrušení objednaného termínu se domlouvá se správcem. Platí se stornopoplatek dle ceníku, instrukce předá správce ubytování. Stornopoplatek nemusíte platit, pokud:
    • Termín zrušíte více než 30 dní předem nebo
    • Termín zrušíte nejvíce 48 hodin od jeho potvrzení e-mailem
Chování v klubovně
  1. Na dvoře dodržujte po 22. hodině noční klid, sousedíme s nemocnicí.
  2. Konzumace alkoholu v areálu klubovny je zakázána.
    • Výjimka může být udělena, pokud je na akci přítomný a zodpovědný za ni plnoletý člen střediska, nebo po schválení střediskovou radou (schází se 1x za měsíc).
  3. Řiďte se instrukcemi na místě (vypínání elektřiny, zamykání, …) a v dokumentu Instrukce pro ubytované.
  4. Případné poškozené vybavení nahlaste správci.
  5. Ukliďte po sobě všechny využívané prostory. Je dobrým skautským zvykem nechat půjčenou základnu vždy dobře uklizenou. Úklid bude při přebírání klubovny po pobytu zkontrolován a nebude-li shledán dostatečným, je vaší povinností zůstat a douklízet. Pokud si nejste jistí, jak mají místnosti vypadat, použijte fotky.
  6. Při opuštění klubovny bez uklizení bude poplatek navýšen o pokutu dle ceníku.
  7. Nedodržování pravidel může vést až k zákazu příštího pobytu či vykázání z klubovny.
Instrukce pro ubytované
Při příchodu
  • Zapněte elektřinu a při každém odchodu ji opět vypněte. Otočný vypínač je v chodbě naproti záchodům. Je-li elektřina zapnutá, bliká v zádveří zelené světlo.
  • Zapněte si bojlery, pokud jsou vypnuté – jeden je v umývárce (stačí zapnout vypínač na stěně, označený „bojler“) a druhý v kuchyni pod dřezem (zapíná se přímo vypínačem na bojleru).
Během pobytu
  • Používejte všechny potřebné místnosti. Budeme ale rádi, pokud se vejdete do hlavní části (nebudete používat klubovny v „křídle“ – neprůchozí část s půdou a sklepem).
  • Do klubovny se přezouvejte, hlavně je-li venku mokro.
  • Do klubovny se vchází hlavně brankou a vchodem přes dvůr. Při jeho zamykání je potřeba nejdříve zvednout kliku až do cvaknutí a po jejím uvolnění teprve zamykat. Přední vchod (do ulice) používejte pouze výjimečně, kvůli přezouvání.
  • Třiďte odpad! Na sídlišti (Černá cesta) jsou kontejnery na papír, plast, sklo, nápojové kartony. Na klubovně je kompost, popelnice na plast a na kovy. Rozumné množství papíru můžete nechat na podpal. Jen to opravdu neroztříditelné dávejte do směsi.
  • Topíme tuhými palivy. Dřevo i uhlí je venku ve dřevárce, sekery (a případně další potřebné nářadí) najdete v dílně – klíče od ní visí v prosklené skříňce u vchodu. Popel sypte na kompost, nebo za zídku co nejdál od zadní branky.
  • Jídlo, které je v kuchyni, můžete využít. Nechávejte zde pouze trvanlivé věci a v množství, které se vejde do skříněk.
  • Pozor na myši (podzim – jaro) a mravence (léto).
  • Úklidové prostředky, utěrky, ručníky atd. najdete v úklidové místnosti vedle předního vchodu. Je zde i koš na špinavé utěrky.
  • Lékárnička pro akutní případy je vedle hlavního vchodu, hasicí přístroje u obou vchodů a v křídle.
  • Opouštíte-li klubovnu, vypněte elektřinu.
  • Řiďte se dalšími cedulkami s instrukcemi vyvěšenými v klubovně.
Při odchodu
  • Ukliďte všechny používané prostory, využijte fotky jednotlivých místností. Vraťte nábytek na svá místa. Koberce vysajte, podlahy zameťte a do sucha vytřete. Vyneste koše. Popel, pokud je horký, nechte raději v kamnech, studený vynese.
  • Vypněte elektřinu, zamkněte.
  • Odpadky, které se nevejdou do popelnic, odneste.
  • Dle domluvy se správcem předejte klíče a zaplaťte.
Ceník pronájmu klubovny
  • Skautské akce 4. střediska zdarma
  • Ostatní skautské akce a výchovné organizace 75 Kč / osoba / noc
  • Ostatní akce 100 Kč / osoba / noc
  • Pokuta za neuklizení po pobytu 500 Kč
  • Minimální poplatek je za 10 osob
  • Jednodenní akce platí stejně jako za 1 noc
  • Ceny za krátkodobý pronájem (v řádu hodin – školení, promítání apod.) jsou individuální
  • Soukromé akce pořádané členy střediska: jako běžné akce (skautské / ostatní), ale naši členové se nezapočítávají do počtu ubytovaných osob

STORNO méně jak 30 dní předem:

  • skauti a podobně 250 Kč/noc
  • ostatní 400 Kč/noc

Tato pravidla jsou platná od 18. 1. 2020